16 October 2011

Cik Sweet Sakiitttttt Hatiiiiii!!! Oh Nooooo!!!!

Assalamualaikum....chakkk!
harini xtaw nk hapdet ape kt blog ni...
sbb xde idea bernas yg kua lgsg...
ag2 pulak tgk student2 terchennntaaa da masuk register ...
so da hbs la keje ngulau sy...
pasni bz la melanda kn...
melayan kerenah2 student terchentaaaa...
wewiiittttt....
sebenarnye hati ngah sakit...
duppppp dappppp duppppp dapppp ( mcm dangdut da)...
nk taw nape...
ade mslh hati ni...
ehhhh...cik sweet sakit ker????
idok le...bese la kn...
gedik sgt nk chenta2...ni la padahnye..
huuuwaaaaa.....
xpe lah...
nak lariii la...
lari p mane cik sweetttt oi...?????
nk g mane je la! ish cibok jer...hihi
ape la cik sweet merepek ni...
bio la nk merepek pon...tekanan...kuang3..
time cam gini la mula madah2 sedih kua kt FB kn..
mula la hapdet status yg sedih2 kt FB...
smpi sume tye...IJA ko npe ni??
Smpi makcik2 pon tye,ape kes ko ni...hihi..
sje je kasi dowg tye...
tp sbnrnye kite cool jer...
kenapa ni cik sweet????
ape masalahnye???
kite cedih...kite kene fitnah...
cik sweet kne fitnah???
ye la dik oiiiii....
kene fitnah ngn cape???
kenapa lak cik sweet kne fitnah????
kne fitnah ngn ex2 si dye...
kerana sorg lelaki,mereka2 diluar sne sggp fitnah kite...
.adoiiii...
mangsa nye sape???
sape ag...cik sweet la!
cik sweet xg marah dowg??
cik sweet x g tye nape dowg wat camtu???
xpe2...
kite xsuka nk mrh2 org ni...biau kan dorg k...
cuma cik sweet nk nasihat skit kt dowg tu...

Berhati-hatilah terhadap doa orang yang teraniaya. Diantara dirinya dengan Tuhan tidak ada hijab. Sumpah, cacian dan kata-katanya adalah doa yang didengar Allah. Allah berfirman dalam hadits qudsi:"Demi kemuliaan-Ku, Aku akan tolong orang yang teraniaya itu dalam waktu dekat."
Peringatan buat Anda. Jangan sekali-kali menganiaya orang lain, baik dengan kata-kata maupun tindakan, baik dalam bentuk perampasan kehormatan maupun perampasan kepemilikan, sekecil apapun. Berikan hak orang sebagaimana mestinya. Karena orang yang Anda aniaya itu akan dibela Allah, sekalipun tidak seagama dengan Anda. Allah tidak rela ada penganiayaan di muka bumi."Aku telah mengharamkan kezaliman pada diri-Ku, maka janganlah kalian melakukan kezaliman,"demikian firman Allah dalam hadits qudsi.


p/s : kite harap mereka2 sedar ngn tingkah laku mereka...semoga allah je dpt balas segalanya ats perbuatan mereka...peace yo! (^_^)V




x kan bace jer???cer komen...

0 00000 Da Terjah Entry Ni:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
copyright@2010-2011.Segala yang dicipta adalah hak milik SweetBellyGurlz