17 October 2011

bau ketiak lelaki mampu menjadi penawar stress wanita??

Assalamualaikummmm chaaakkkkk!
xjawab dosa.....
bek jawab cepatttt!!
hihi..
aduuhhhhh semalam sakit hati...
hari ni sakit pewot lak...
apo kono la manjang sakit ha..
dalam sakit2,hati meronta2 untuk tulis entri ni...
sebab tadi terjumpe something yg menarik...
cube tgk ni..

bau ketiak lelaki mampu menjadi penawar stress wanita??
kalo ketiak busuk camner???
xker makin stress...hihi
sebenarnye penah dgr benda ni dari kengkawan..
ade kengkawan sweet suke ngn bau badan lelaki..
penah gak tye,,bau ape...
bau parfume ker??
kata mereka bukan..bau lelaki tu sendiri..
xtaw la bau yg camner..
xreti nak bau2 ni...setakat bau parfume taw ler...
korang lak camner???
suke gak ke bau ketiak lelaki??
memang penawar stress ker???
boleh x explain camne bau tu..
xpaham langsung..
boleh pakai ke teori tu???
share la ngn saya...(^_^)


x kan bace jer???cer komen...

10 00000 Da Terjah Entry Ni:

soffea ielmaney suffiazo said... [balas]

hahaha..bia betoii kak ..makk aih ..rase tak caye jea...

yusnita said... [balas]

blueekkkkk!!!!!!!!!! busukkkk,,,hehe

Syafiq said... [balas]

meh sini bau meh. ekeke :P

afzalsukasuki said... [balas]

tak pasti..tapi cuba awk jadi mangsa ujikaji bau ketiak sy dulu.hahaha

sweetbelly gurlz said... [balas]

@soffea ielmaney suffiazo betoi dik...kawan akk sendiri penah ngaku...dye mmg suka bau...tp xtaw la ape baunye...katanye bau lelaki menenangkan jiwa dye...cam pelik je bunyi..smpi la terjumpe artikel ni....

sweetbelly gurlz said... [balas]

@yusnitajangan ko g bau ketiak tunang ko da la...hihi

sweetbelly gurlz said... [balas]

@Syafiq hahahaha...xnk la...xsggp...ekeke

sweetbelly gurlz said... [balas]

@afzalsukasukihahahahaha...xnk le...pengsan teros...

diana said... [balas]

orang lelaki ni bukan macam pompuan.hari ni bau mawar,esok bau melur,lusa bau kari...
orang lelaki dia pakai satu perfume je..identiti depa la.bau tu la sebenarnya yang bercampur dengan bau badan depa.sebab tu ada isteri yang suka dengan bau suami dia..bukan la dok saja2 pi angkat ketiak suami semata2 nak ambik bau..tapi bau tu memang ada bila kita dekat dengan dia..

sweetbelly gurlz said... [balas]

@diana
oh camtu ke...bau sy pahammm..time kasih sis... :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
copyright@2010-2011.Segala yang dicipta adalah hak milik SweetBellyGurlz