29 November 2011

sweet memorial with them! awesome!



hai sume...lama sangat tak update entri...
sesungguhnye saya bz..
hari ni baru ada masa terluang tok update entri xseberapa...
saya pon baru je masok kerja hari ni selepas beberapa lama bercuti...
weeehuuuu...amat girang bercuti lelama...
entri kali ni , saya nak share gambar sewaktu bersama student sabtu lepas kat perkampungan orang asli raub pahang...
amat menyeronokkan...
lagi2 tgk pemandangan yang xdapat dilihat kat kota raya kl ni...
jom cuci mata tgk gmbr2 comel saya...hihi

on the way ke raub pahang...jalan clear

ni daddy angkat saya...dia la bawak g raub...
jambatan gantung masuk ke kawasan umah org asli


antara rumah orang asli.


da penat g umah org asli,g air terjun lak..ni bff forever saya...xlama ag kami berpisah...sob sob



lelaki ni salah sowg staff kami...dye orang kuat...kalau xde dye..student xleh g raub...huhu

comel kan staff2 cni..

tembam lak pp..ade sape taw cara kuruskan pp??

air terjun chamang..best kn?

ceria sesangat..

wehhuuuuu...






dalam jam 5 petang saya balik ke kuala lumpur,dan sampai kol 7 malam..
8.30 malam pulak destinasi saya seterusnya PERAK!!!
penat xterkata la...
tapi kerana terpaksa saya lek perak..
sebab..

opah busu saya tenat..dalam keadaan xsedarkan diri..

sedih melihat keadaan beliau dalam separa sedar...semoga opah busu sehat kembali ..amin..




x kan bace jer???cer komen...

0 00000 Da Terjah Entry Ni:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright@2010-2011.Segala yang dicipta adalah hak milik SweetBellyGurlz