01 March 2012

kalau la rindu itu dapat diungkapkan....




lama rasanye saya xupdate ape-ape dalam blog ni..
rindu lak pada kemeriahan blog masa saya rajin update blog..
tp atas faktor tertentu, saya xdapat update ape2 pon...
siyesss la...sgt rindu..bkn saja rindu blog ni..tp rindu macam2.
saya rindu ...mama abah saya,
saya rindu ..adik-adik saya,
saya rindu ..teman-teman masa belajar dulu..
saya rindu ...zaman persekolahan..
saya rindu ..kawan-kawan sekerja yang membuat saya ceria..
segala-galanye saya rindu..
hidop saya da xseceria dulu ag...
tiada gelak tawa yang menemani saya lagi...
tiada kawan yang dapat mendengar masalah saya lagi...
hari-hari yang saya lalui macam terlalu lambat masa berjalan..
kalau lah masa boleh diputar... 
kalau lah rindu itu dapat diungkap kn..mungkin xkan jadik cam sekarang ni..

p/s : korang nak taw ke kenapa saya mengeluh camni.. entri akan datang saya bagitau ok... thank sudi baca entri xseberapa ni..sayang korang.


x kan bace jer???cer komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget
copyright@2010-2011.Segala yang dicipta adalah hak milik SweetBellyGurlz