28 September 2011

saya sayang kawan saya!


SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
faham perasaan + emosi + situasi saya time saye kawan. Saya tak perlukan kawan (lansung tanak!) kawan yang selalu ingat dia semua tau dan dia le yang paling memahami.

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
sanggup membela saya tidak kira saya salah or tak salah. Saye ske kawan saye yang akan sentiasa bersama saya even seburuk dan sejijik mana saya.

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
selalu doakan kebahagian dan keredhaan untuk saya. bukan yang menjaja dan mencanang cerita buruk kawan-kawannya pada orang lain (kat blog pon nak citer ke? ..ayoo!! 1 dunia taula!!). Saya suka kawan yang ada ego mereka tersendiri, jgn sampai mudah dipujuk rayu dan dipijak (padahal masa kena tinggal, macam2 pendirian dibuat tapi musnah dengan pujuk rayu). Saya suka kawan yang mendoakan yang terbaik untuk kawan2 laen.

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
iklas dan jujur meminta maaf dengan kesilapan / terlajak kata yang dilakukannya. Saya sayangkan kawan saya yang ada menjaga emosi saya walaupun ketikanya memang saya beremosi.

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
selalu menasihati saya walaupun melibatkan soal agama. walaupun mereka pun tidak terer bab agama tapi mereka stay menasihati saya (xde orang perfect) dan nasihat mereka saya terima dengan hati yang terbuka dan saya xkan mengeraskan kepala untuk tegakkan benang yang basah. Bila berseorangan (sedih) dekat dengan tuhan tapi bila berdua (gembira) lupa dengan tuhan (takutnye jadi camtu!!)

SAYA SAYANG KAWAN SAYA YANG….
selalu CARE terhadap saya, memahami saya walaupun mereka CARE saya secara x ikhlas dan hanya cuba membuat saya menyampah dan meluat dengannya. Thanx sebab CARE ngan saya dan saya xkisah jadi loser asalkan kawan saya dengan stylo nye jadi winner..
x kan bace jer???cer komen...

4 00000 Da Terjah Entry Ni:

Ezad Skytech said... [balas]

semua memang berharap dapat kawan2 yang baik kan..selalu ada dengan kita..hidup pun happy je..sebab masih ada yg ambil peduli kat kita..heee~

sweetbelly gurlz said... [balas]

@ ezad skytech : taw xpe...xde teman istemewa pon xpe..jnji ade kwn di sisi...

Ezad Skytech said... [balas]

betul3...kena pilih kawan yg betul2 la kan..jgn bila satu hari nanti bila kita susah..kawan2 kita tu hilang entah ke mana...bila senang je baru nak cari kita..

sweetbelly gurlz said... [balas]

@ezad skytech : taw xpe..susah nk crik kwn sjati skg ni...kalau ade pon time senang je...bile kite susah sume larikan diri...tp sy bersyukur sgt...xkira susah atau senang, kawan sy tetap di sisi..saya da temui kawan sejati..harap2 en ezad pon sme.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
copyright@2010-2011.Segala yang dicipta adalah hak milik SweetBellyGurlz